Od Skylar CD Erica

- Trochę... - Powiedziałam drżącym głosem. - Teraz co robimy? - Odwróciłam się do chłopaka patrząc mu w oczy. Eric krótko pomyślał, po czym mi odpowiedział:
- Nie wiem, chyba do domku. - Westchnął cicho. Ja uśmiechnęłam się zagryzając wargi. - Z czego się cieszysz? - Zapytał.
- Pamiętasz nasz wypad do kina, który właściwie nie nastąpił? - Spytałam z uniesionymi brawiami. Chłopak odpowiedział mi skinięciem głowy. - To może... dzisiaj się uda? - Teraz on także się uśmiechnął [...]
   Przygotowuję się właśnie do kina. Ponownie wybraliśmy horror. Ponoć premiera. Ubrałam czarne jeansy, krótką, szarą bluzkę oraz adidasy. Do tego czarna bransoletka wykonana z ciemnego sznurka i serbrnego bryloczka w klształcie gwiazdki. Włosy zostawiłam rozpuszczone i lekko się pomalowałam. Założyłam jeszcze czarny płaszcz.

                                                        
 
Eric?