Od Skylar CD Erica

- O tej godzinie się nie dziwię. - Szepnęłam. Pokazałam mu zegarek, który wskazywał 2:13. Co tydzień tutaj jest noc filmowa i puszczają horrory. Usiedliśmy wygodnie, gdy film się zaczął. Na początku było nudno. Powoli film się rozwijał, aż w końcu doszedł do takiego momentu, że już prawie leżałam na Ericu. Patrząc na chłopaka, nie mogłam uwierzyć, iż on tak to znosi. Siedzi sobie normalnie, nawet jak coś wyskoczy, to tylko ziewnie. Z obrzydzeniem patrzałam na wydarzenia. Ogólnie to ja nie chodzę na takie filmy. Horrory to nie moja bajka, a raczej komedie, science fiction, fantasty i ewentualnie dokumentalny. Na koniec tak mnie jednen koleś przestraszył, który siedział z 3 rzędy przed nami, krzyknął akurat wtedy kiedy odcięto jednej kobiecie głowę. Ja już siedziałam wtulona w Erica i modliłam się, aby to w końcu się skończyło. Na szczęście światła się zapaliły, a na ekranie widniały napisy.

Eric?