Od Skylar CD Erica

Zabrałam od niego kwiaty. Pięknie pachnące i wyglądające.
- No nie wiem. Inne dziewczyny też były dobre. Na przykład ta Rosjanka. Świetne przechodzenie do następnych ruchów i w ogóle. - Westchnęłam, a chłopak mnie pocałował. Odwzajemniłam go namiętnie.
- Sky, jesteś najlepsza. - powiedział seksownym głosem. Uśmiechnęłam się, po czym ponownie złączyliśmy swoje usta. [...] Stoję na scenie razem z 14 innymi zawodniczkami. Po kolei jurorzy czytają nazwiska tych, które odpadły. Widziałam jak Eric trzymał nerwowo swoje kciuki. Miał już czerwone ręce od naciskania. Drżałam cała. Szybko zostały już 4. Ja jestem jedną z nich.
- Maria Violin na 4 miejscu. - Powiedziała wybierająca. - Kovàcs Katalina na 3 miejscu. - Zamknęłam oczy niedowierzając, że to się dzieje. - Natalija Novak na 2, a Skylar Johnson na 1! Serdeczne gratulacje! - Popłakałam się ze szczęścia. Swoimi dłońmi zakryłam twarz. Po chwili poczułam objęcia mężczyzny. Był to Eric. Kobiety wręczyły mi puchar oraz nagrodę główną - 100 000 €.

Eric?