Od Skylar CD Erica

Podbiegłam do drzwi i energicznie zapukałam. Chłopak po chwili do mnie podszedł. Słyszeliśmy jak ktoś tupie na korytarzu. Nagle otworzyła nam troszkę wyższa ode mnie blondynka, o jasno brązowych oczach. Była ubrana bardzo elegancko, co mnie trochę zdziwiło, gdyż jak ją poznałam, miała na sobie luźne, sportowe dresy i bluzkę.
- Witajcie w moich skromnych progach!- powiedziała głośno patrząc na mnie i powoli przenosząc wzrok na Erica. Uśmiechnęła się do niego i podała rękę. - Nina Styles. - Chłopak odwzajemnił uśmiech i uścisnął rękę.
- Eric Rather. - Dziewczyna szeroko otworzyła drzwi i zaprosiła nas do środka. Był to ogromny, nowoczesny dom. Kazała nam się rozgościć. Ja i Eric usiedliśmy na kanapie w salonie, a po jakimś czasie, Nina przyprowadziła dwa wielkie, czarne psy.
- To jest Muffinka. - Powiedziała wskazując na trochę mniejszego psa. - A to Toffik. - Dog niemiecki, na usłyszenie swojego imienia, zaszczekał głośno. Koleżanka pokazała mi gdzie znajduje się karma, legowisko i kiedy jest pora karmienia, a kiedy czas wyprowadzania psów. Dała mi plan i od razu się rozliczyła. Po oprowadzeniu, usiedliśmy spokojnie przy kominku i zaczęliśmy różne rozmowy.

Eric? Włącz chat '-'