Od Izzy - Do Aleksa (CD)

- Och, cześć. Nawet nie wiedziałam, że mieszkamy obok siebie. - zaśmiałam się i odgarnęłam włosy z oczu. Chłopak odwzajemnił uśmiech.
- Wierz mi, że ja też nie. - odparł, cicho wzdychając. - To idziemy? - dodał, stawiając pierwszy krok. Pokiwałam głową i poszłam za nim, dotrzymując mu kroku. Po kilku chwilach byliśmy na miejscu. Usiedliśmy przy stoliku jak najdalej innych ludzi, przy oknie na końcu kawiarni. Od razu podszedł do nas kelner z pytaniem, co chcemy zamówić. Zdecydowałam od razu.
- Poproszę capuccino z bitą śmietaną. - powiedziałam pewnym siebie głosem, z głową spuszczoną w dół - przeglądałam jeszcze menu.
- Dla mnie Latte Macchiato. - odparł Aleks.
- Coś jeszcze? - zapytał kelner, unosząc głowę znad notesu. Spojrzałam pytająco na chłopaka. Pokiwał głową na ''nie''.
- Nie, dziękujemy. - odpowiedziałam krótko.

Aleks?