Od Skylar CD Erica

 Przygotowana ruszyłam w miasto. Wybrałam centrum, gdzie dzieje się bardzo wiele rzeczy. Gdy byłam na miejscu, było dużo ludzi, którzy zarabiali na swoich talentach. Jeden grał na gitarze, dziewczyny śpiewały. Na innej części deptaku jakaś kobieta pokazywała sztuczki z psami, a jeszcze dalej, gdzie był największy tłum, tańczyło 4 mężczyzn. Jakoś przedostałam się przez tłum. Byłam dosyć blisko chłopaka, który akurat występował. Patrzyłam na jego kroki jak zachipnotyzowana. To było niesamowite. Niespodziewanie jakiś starszy facet na mnie wpadł, po czym przez przypadek popchnęłam tańczącego i razem upadliśmy na ziemię.
- Wszystko w pożądku? - spytał się mnie.
- Aj, nadgarstek mnie boli. Auć - odpowiedziałam obolała. Chłopak energicznie wstał i podał mi rękę, abym się przytrzymała. Załapałam za jego dłoń i szybko pomógł mi wstać. - Dziękuję. - tylko to mogłam z siebie wydusić, nie z bólu, tylko, że się wstydziłam. - Przepraszam, niezdara ze mnie. - lekko się usmiechnęłam


Eric?